01

Instagram

19.08.2014

Deleting blog/ Usuniecie bloga

I deciced to "delete" my blog. Though..I am not totally deleting it beside the posts and pictures I've had here. Maybe I will be back in some time in near or further future, so I want to keep my blog address. The reason why I do it is very simple :
I don't really have a time for writing posts and just simply I don't have ideas anymore of what to post about. I am so sorry for that. Also, last time I've been hated for this that I even have a blog so... enough is enough.

Thank you so so much for reading my blog and that you've been here c:

Yet, I am still on my tumblr ( I have 2, one cute and pastel, and the other one more with visual kei) or Instagram, so if you want, follow me there c:
Himeayumi Tumblr 
Himeayumi Versailles Tumblr
Instagram

Zdedydowałam się by "usunąć" bloga. W gruncie rzeczy nie usuwam go całkiem, tylko posty, zdjęcia itp..które miałam tutaj. Być może w bliższej lub dalszej przyszłości wrócę do blogowania, więc chcę go jednak trzymać. Powód dlaczego to robię jest bardzo prosty:
Nie mam zbyt wiele czasu na pisanie postów, brak motywacji i pomysłów sprawia, że nawet nie wiem o czym pisać. W ostatnim czasie otrzymałam nawet hejty na mojego bloga, co w ostateczności pomogło mi w podjęciu tej decyzji. 

Przepraszam Was, którzy czytali mojego bloga i zaglądali na niego nawet gdy od dłuższego czasu nic nie dodałam, ale dziękuję jednak, że tu byliście c:

Jestem jednak ciągle na tumblru (mam 2, jeden bardziej pastelowy, a drugi visual kei) oraz na instagramie, jeśli chcecie to followujcie, będzie mi bardzo miło c:
Himeayumi Tumblr 
Himeayumi Versailles Tumblr
Instagram

3 komentarze:

  1. Głupia jesteś.
    Tyle pracy w to włożyłaś, mogłaś tylko zawiesić.
    Nigdy nie zrozumiem idiotów, którzy usówają swoje blogi.

    OdpowiedzUsuń
  2. eh... szkoda trochę, bo to był jeden z moich ulubionych blogów. :( mam nadzieję, że wrócisz jeszcze do blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. I'm sad to read that you're going to stop blogging. :( But I'll follow you on IG.

    OdpowiedzUsuń