01

Instagram

29.05.2014

hide X Japan instant cosplay


 I've been trying this a week ago. I got a wig! <3 I wanted to have red one because of hide *^* I am not that rich so I picked low quality one, kinda regret it tbh but I have it and I use it so~it's my quick hide inspired look/ instant cosplay.

Po kilku miesiącach wreszcie kupiłam czerwonego wiga z mojej obsesyjnej fascynacji stylem hide. Jako, że mój budżet jest niski od jakiegoś czasu, wybrałam perukę niskiej jakości...szczerze mówiąc trochę żałuję, aczkolwiek jak już ją posiadam to ją używam~ tak więc~ oto mój instant cosplay hide ^^






What do you think? 
Co myślicie?

Ayu <3

5 komentarzy:

  1. Świetnie wyszło :D A peruka aż tak tragicznie na zdjęciach nie wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks good! :) The red wig suits everything really well.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, śliczny ten makijaż! Mam nawet wrażenie, że Twoje kości policzkowe są bardziej wyraziste, niż u Hide~
    A peruka - wiadomo świeci się i mam wrażenie, jakby była splątana, ale wygląda całkiem spoko. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dunno if you do realise , but nowadays this kind of look is very passe in Japan xD
    I was in Japan several times.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maybe because it's the look of hide from 1993~ it's old school visual kei.

      Usuń