01

Instagram

11.04.2014

Pyrkon 2014

It's been 3 weeks already since I was on Pyrkon, but because of my break in blogging, I am writing this post now.
 Pyrkon is more Fantasy Festival than typical japanese convention with manga and anime that I was on. I am going on conventions mainly because I want to meet my friends, so I don't really pay attention to organisation, panels etc..I am surprised though because it was well organised and the area of the event was really big what is already hardcore. There was really lot of people. Almost through all convention, people asked us if they can take picture of/with us, but when I was trying to find them in internet, I've found only a few of them xD
I was going on convention to Poznań with Chair Vincent~ I was Shiro Lolita and Vincent was Ouji.

Już 3 tygodnie odkąd byłam na Pyrkonie, ale przez moją przerwę w prowadzeniu bloga post piszę dopiero teraz~
W każdym razie, Pyrkon jest to festiwal fantastyki, więc nie był to typowo japońsko-mangowy konwent. Ja jeżdżę na konwenty głównie po to, aby spotkać znajomych, toteż nie dużą wagę przykładałam do organizacji, paneli itp... Na sam konwent nie narzekam, bo ogólnie było dobrze zorganizowane, a faktem jest też, że odbywało się to na dużej powierzchni, co samo w sobie jest utrudnieniem. Było naprawdę mnóstwo ludzi o; Co chwilę ktoś podchodził aby zrobić sobie z nami zdjęcie, a próbując je znaleźć w internecie, wyszukałam tylko kilka z nich xD
Jechałam na konwent z Krzesłem Vincentem -> http://ask.fm/deathfactorym . Ja byłam Shiro Loli, natomiast Panicz Vincent był w stylu Ouji.

 Riku, Cruel, Krzesło Vincent, Ayu



 Poznałam na Pyrkonie Lirbis vel Hikaru <3 Jest wg mnie najlepszą cosplayerką i naprawdę świetną osóbką, którą już od dłuższego czasu się zachwycałam





Ayu <3

3 komentarze:

  1. Oh, jak ja bym chciała pojechać tam z Tobą <3 Niestety :c
    Może w wakacje się uda (wątpię). Mam tylu ludzi do poznania! (Nie, nie chodzi o Poznań xD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę, nie przyklejaj ciągle dłoni lub telefonu do twarzy. Nie dość, że szkoda, bo masz wyjątkowo unikalną urodę, to i z lekka żałosne. :|

    OdpowiedzUsuń