01

Instagram

21.01.2014

Winter photoshoot~ Shiro Lolita (and Game of Thrones inspired)


I went with my friend Florianen on the fields to take some pictures when snow is still here, because last time it melted so fast. This time was so cold and I couldn't even take her pictures properly. She did it so well, but it is me who sucks like always. She didn't want me to add her pictures as well so...it's mine only. I was supposed to have only Shiro Lolita session but my friend's coat and sword was awesome, I wanted just a few pictures with it because it reminds me of Game of Thrones. It happened that most of these are "good" pictures and my lolita ones suck xD

Wybrałam się z moją koleżanką Florianen na pola, aby porobić zdjęcia kiedy śnieg ciągle leży. Ostatnio bardzo szybko stopniał, także stwierdziłyśmy, że trzeba się pośpieszyć. Było tak zimno, że nie mogłam dobrze utrzymać aparatu. Ona zrobiła mi ładne zdjęcia, a ja rozmazane >_>' Nie chciała abym dodała jej zdjęcia, więc prezentuję tylko swoje o; Oryginalnie miałam mieć tylko zdjęcia w Shiro Loli, ale jej płaszcz i miecz był taki zajebisty, że także chciałam kilka zdjęć w tych cudach o: Kojarzą mi się one bardzo z Grą o Tron.

















Ayu <3

9 komentarzy:

  1. Piękna sesja ♡ 4 zdjęcie od końca na pewno będzie moim ulubionym. Dobrze że skorzystałyście póki był śnieg sama zauważyłam że na zdjęciach są pojedyńcze "placki gleby". Też mi to przypomina "Grę o Tron" xD Ayu mogłabym prosić o kilka rad dla początkujących Pastel Goth?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia. Płaszcz i mieczyk zdobyły moje uznanie. Ale z tą 'delikatną' stylizacją wygląda to trochę dziwne.' Ciężki' płaszcz i miecz. WO!

    OdpowiedzUsuń
  3. Woah, it must have been cold! But the pics turned out really amazing. *.* Love the tights you are wearing btw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są świetne, ale niestety masz zmarznięte na nich dłonie. Musiało być naprawdę zimno...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia ^^ Zazdroszczę bardzo śniegu, u mnie to szara breja i nawet nie ma szans na jakieś fotki, ech.

    OdpowiedzUsuń