01

Instagram

27.01.2014

Pastel Goth winter photoshoot by Agnieszka Polejewska


On Saturday I went with my friend on photoshoot. She wishes to start her career as a photographer and I think she is doing it well ^^ Her pictures are pretty good. Check her site if you want to see more of her pictures -> Agnieszka Polejewska fotografia ^^


W sobotę wybrałam się z moją koleżanką na zdjęcia. Chciałaby ona zacząć swoją karierę jako fotograf i moim zdaniem ma duży potencjał^^ Jej zdjęcia są wg mnie świetne. Jeśli chcecie zobaczyć więcej z jej sesji to zapraszam -> Agnieszka Polejewska fotografia ^^



















Ayu <3

10 komentarzy:

  1. Śliczna sesja :)
    Twoje własne włosy czy peruka? Bo śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach mam perukę ^^ dziękuję bardzo c:

      Usuń
  2. Zdjęcia są po prostu piękne.:D
    wyglądasz ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To Twój najlepszy z dotychczasowych makijaży :) Powinnaś zawsze się tak malować (no, bez ciemnych ust :P), pasuje Ci :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne zdjęcia ♥ masz białe włosy cudo ♥ też się mogłabym pochwalić, ale mam duży problem.. a mianowicie odrosty. jak ty sobie z nimi radzisz ? bo tak co miesiąc rozjaśniacz to chyba wyłysieję .. ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie po prostu C; Stró, makijaż i fruzura- nienagannie. Jesteś piękna, też bym chciała taka być;....; PS: Ile masz wzrostu bez bótów? xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja, zazdroszczę pięknego śniegu ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne creepersy <3 Ayu śliczna ;**

    OdpowiedzUsuń