01

Instagram

10.01.2014

New white wig review


Some time ago I bought a new white wig. I must say that I really like it ^^ I have it already shown on my facebook site. Quality isn't bad, it doesn't shine that much and looks pretty. I bought it on ebay.com and it was around 19$ because it was on a sale. It's really similar to Rhapsody wigs. I have plans already what will I wear this wig with and I have my outfits planned. I want to do cosplay with it as well.

Jakiś czas temu kupiłam nową białą perukę.  Muszę przyznać, że ją lubię i właściwie nie mam zastrzeżeń co do jakości ^^ Pochwaliłam się nią na mojej stronie na facebook'u już, ale chciałam jeszcze o niej napisać. Jakość jest całkiem w porządku, nie świeci się tak bardzo co jest ważne i wygląda ślicznie. Kupiłam ją na ebay.com i kosztowała mnie ok 60 zł, gdyż udało mi się ją wyhaczyć gdy była przeceniona o parę dolarów. Jest bardzo podobna to peruk z Rhapsody. Już planuję do czego będę ją nosić, zaplanowane mam outfity, a nawet chciałabym zrobić cosplay do którego owa peruka się przyda ^^ Jestem z niej bardzo zadowolona i sądzę, że warto było ją kupić.







Ayu <3

5 komentarzy:

  1. Wow, it is pretty and SO voluminous. *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką, ale brązową. Strasznie puszysta, jak pudel w niej wyglądam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest naprawdę śliczna i tania, a raczej mi się tak wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Peruka śliczna, i taka gęsta, amm *_* podobno mam gęste włosy (a przynajmniej kiedyś tak fryzjerka twierdziła, bo wydaje mi się, że już przerzedziłam, ja i mój talent.. -_-), ale przy takiej czuprynie wymiękają *.*
    Swoją drogą, muszę Ci posłać tysiąc uśmiechów, bo tak sobie dziś przynudzałam, i (a w skrócie, bo za długo bym rozpisywała xD) Ty mnie zainspirowałaś (stare wpisy w sumie) żeby sobie porobić jakieś fajne dodatki i ten teges ^.^ Nawet miałam taki nieśmiały przebłysk, żeby założyć sobie bloga (lolol, ja) ale mi przeszło, chyba jednak jestem zbyt nieogarnięta ._.
    Pisz częściej, bo moja przeglądarka niedługo sama się odinstaluje z depresji, że ciągle tu włażę, żeby sprawdzić, czy jest nowy wpis D:
    Sayo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, peruka wygląda świetnie, bardzo puszysta ^^

    OdpowiedzUsuń