01

Instagram

07.01.2014

Makeup brushes









I've ordered this brushes from ebay.com around 5 months ago >< But because of problems with shipping in China they were not able to send it so I was sure that I won't get it anyway and won't get  my money back. Life is brutal huh? But a few days ago my dad brought me a packet. I didn't even know what's this, didn't order anything but I was like  -> O.O when I've opened it and seen makeup brushes that I didn't suppose to get at all o:
Makeup brush set has eyeshadow brushes, powder brushes, eyeliner brushes, eyebrows brushes, lip brushes and a few more types of brushes~



Zamówiłam pędzelki do makijażu około 5 miesięcy temu. Wskutek problemów w urzędzie celnym w Chinach, sprzedawca nie był w stanie wysłać mi ich. Byłam niemalże pewna, że moje pieniądze przepadły i pędzelków nie dostanę. Życie jest brutalne w końcu, c'nie?  Całkowicie o nich zapomniałam po tylu miesiącach. Kilka dni temu się bardzo zdziwiłam kiedy tata przyniósł mi z poczty paczuszkę choć nawet niczego nie zamawiałam. Ucieszyłam się jednak bardzo widząc zestaw pędzelków, przypuszczając wcześniej, że ich nigdy nie otrzymam. Sądzę, że są świetne, a cenowo są dość znośne gdyż za ok 40-45 zł są 23 pędzelki. W porównaniu do różnych drogerii itp.. gdzie jeden pędzelek jest za ok. 5 zł ( a też zależy od rodzaju) to taki zestaw jest warty swojej ceny ^^

W zestawie znajdują się pędzelki do cieni, pudru, podkładów, eyeliner'ów, brwi, rzęs, ust oraz kilka innych^^





 Ayu~

4 komentarze:

  1. Masz moze linka sprzedawcy? Sa sliczne ♡;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak oceniasz ich jakość? mam niedobór pędzli i chętnie bym jakieś zamówiła, ale mam już dość przygód z pędzlami wątpliwej jakości i wątpliwego pochodzenia... >_>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niektórych pędzli wypadają te włosy, ale to raczej z tych gęstych do pudru i naprawdę niewiele. Ogólnie nie mam zastrzeżeń ^^ mi się dobrze sprawują jak na razie c;

      Usuń
  3. What a surprise that they eventually arrived, right? Lucky you. ^-^

    OdpowiedzUsuń