01

Instagram

19.01.2014

Aomoji kei/ Pastel goth look

This is my look from last week~ I kinda liked it. It gives creepy cute look, but still very dolly.
I have contact lenses and all I used in this makeup was black and white eyeshadow, black liquid eyeliner and white pencil liner. It's very very simple ^^


Oto mój look z zeszłego tygodnia. Całkiem go polubiłam i myślę, że częściej będę taki robić. Jest trochę w stylu creepy cute, ale wciąż bardzo lalkowy. Mam soczewki, a wszystko co użyłam do tego makijażu to czarny i biały cień, czarny eyeliner i biała kredka, także sądzę, że jest bardzo łatwy i mało skomplikowany ^^


I've just started my winter break so...I plan to do some makeup tutorials or maybe outfits. I must motivate myself to do something productive instead of doing nothing and just sitting and being lazy xD Lately I haven't been adding anything on blog so...if you have any ideas for posts that I can do, just leave a comment ^^

Właśnie zaczęłam ferie, także planuję zrobić jakieś tutoriale, może outfity. W ogóle mam nadzieję, że jakoś wykorzystam produktywnie ten wolny czas zamiast siedzieć i nie robić nic więc muszę się zmotywować troszeczkę ^^ Przez ostatni czas bardzo mało dodawałam czegokolwiek na bloga... jeśli macie jakieś pomysły na posty to napiszcie mi w komentarzu c:



Ayu <3

9 komentarzy:

  1. Super :) I włosy mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a cute blouse and look! I like it very much. ^-^
    Enjoy your winter break. I'm also always very lazy when I'm on vacation, so don't worry. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chce być jakoś mocno czepliwa. Wiem, ze wstawiłąś zjdecie to jako Aomoji,a le to wg mnie nie to. Raz dodajesz jako pg a raz jako coś innego a wszystko wygląda bardzo podobnie.
    Fajnie się ubierasz i masz swój styl, ale tak no..nakieruj się na jedno albo drugie D: aomoji jest misz-maszem i czasem wyglada bardziej jak jeden z tych określonych stylów, ale nie w momencie jak jedno i drugie wyglada identycznie a podpisujesz zamiennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam określonego jednego stylu i naprawdę nie jestem ekspertem i naprawdę nie mam pojęcia gdzie jest granica jednego i drugiego stylu, gdzie w gruncie rzeczy są one bardzo podobne. Od ludu dowiedziałam się, że to jest pastel goth, ale jednak od drugich usłyszałam, że z faktu iż brakuje tu pasteli, jest to aomoji kei. Żeby nie było spin to podpisałam że aomoji/pastel. Miałam podobną stylizacje podpisana jako "pastel goth" i pod tym drama, więc...jak widać gdy podpisuję jako "aomoji kei" też jest źle.

      Usuń
    2. Ja uwazam ze makijaz jest jak najbardziej w stylu aomoji i nie musisz byc okreslana jako gotka czy lolita bo ubierasz sie roznie tylko kolorystycznie tak samo. Uwazam ze Ci to pasuje i mozesz mowic o sobie jak tylko chcesz a nie tak jak tlum z internetu cie okresla. Mialam podobna faze 4 lata temu gdy ubieralam sie na gothic i sweet lolite a jedna dziewczyna powiedziala mi ze nia nie jestem i nie mam o tym pojecia. Na marginesie sama sie tak nie ubierala

      Usuń
  4. ślicznie wyglądasz ;w; Ja bym chętnie zobaczyła na blogu jakieś tutoriale.
    ☯ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chodzi mi o to, że masz się kierować i podpisywać, szufaldkować ect. (tak wiem napisałam tak, ale nie do końća o to mi chodziło). Bo serio lubię Twój styl i w ogóle, tylko kurcze…to i to takie samo a podpisane inaczej i tak no…dziwnie po prostu. Sama miałabym problem z określeniem tego czy to abrdziej PG czy aomoji xD masz gotyckie elementy i pomimo braku apstelii to by chyba apsowało na aomoji (przywołąć mozna na to Irodohieru) chociaz to też zalezy jak całosć wyglada. A co do makijażu bo ktoś napisał <- ani w aomoji ani w pG nie ejst on określony, wiec tym nie ma co się kierować D:

    OdpowiedzUsuń