01

Instagram

23.12.2013

Second hand haul

On Saturday I went to city centre and I was walking around second hand stores in Gdynia. I think I was quite lucky because I've found (in my opinion) cool stuff I've been looking for a long time or I wished I had it but it was too expensive.


W sobotę wybrałam się do centrum miasta połazić szlakiem gdyńskich lumpeksów xD Myślę, że tym razem miałam szczęście ( co jest dziwne x_X) gdyż znalazłam kilka rzeczy, które mi się od jakiegoś czasu bardzo podobały, ale zamawiać z internetowych sklepów po prostu nie byłoby mnie stać na obecną chwilę.

Ot co znalazłam~
 fuck sweatshirt- 20 zł
skeleton chest t-shirt- 4.50 zł
old style dress- 14 zł
                                     

Zdziwiłam się widząc te rzeczy w lumpie o__O Bluzę widziałam wielokrotnie w internetach, całkiem mi się podobała od początku, może z deka mainstreamowa ale co tam xD była w dziale męskim i myślę, że za 20 zł było warto. Od x czasu chciałam bluzkę tudzież sukienkę z klatką szkieleta, ale a) są drogie b) musiałabym zamówić. Widziałam jak jakaś pani obok mnie wyciągnęła ją ze stosu  LOL I TA ADRENALINA, ŻE ZARAZ JĄ KUPI A TAKA ZAJEBISTA D: po chyba 20 sekundach oglądania odłożyła ją na szczęście a ja poleciałam po nią jakbym miała sie zeszczać >_>' Sukienka jest długa, do kostek, w starym stylu. Uwielbiam takie rzeczy. Znalazłam ją w przebraniach...ale chyba będę nosić ją na codzień, trzeba tylko skrócić.  Jestem zadowolona w każdym razie ^^


I was shocked when I've found these things in second hand o__O This sweatshirt I've seen many times in internet, it's a bit mainsteam...but who cares xD It was in men's stuff. Since like... x time, I've wanted a shirt or dress with skeleton chest..but..a) it's quite expensive b) I would have to order it ( and then wait for delivery etc...) I've seen a woman looking at this shirt around 20 sec..lol and this adrenaline when I was sure she is going to buy it D: luckily for me, she didn't take it...I ran for this t-shirt like burnt D: White dress is ankle-lenght and it's very old styled. I'm in love in such stuff..so how could I leave this dress alone? I've found it in costumes, but I will shorten it and wear it casually ^^




Ayu <3

2 komentarze:

  1. kiedy idziemy na lumpy ? :< a nie, czekaj, ty zawsze coś sobie znajdujesz fajnego, a ja za tobą tylko łaże :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, ale fajne znaleziska. Ja nigdy nie mam szczęścia w lumpeksach ><"

    OdpowiedzUsuń