01

Instagram

25.12.2013

Pastel goth makeup video tutorial






I am sorry for "awesome" quality of my laptop webcam level microwave </3 also, longer subtitles are cut off...sadly..but that's my luck >_>' I hope you enyoy ^^ I didn't use any fake eyelashes or contact lenses.



Przepraszam za jakość mojej zajebistej kamerki  poziomu mikrofalówki </3 Dłuższe napisy są ucięte, ale niestety takie moje szczęście o; mam nadzieję, że się spodoba D: Nie użyłam sztucznych rzęs ani soczewek.


 Kosmetyki których użyłam:

Eveline concealer 
Essence fixing compact matt powder
Maybeline New York Colorama pink eyeshadow
Claire's eyeshadow palette
Wibo eyeshadows
Catrice ultra fine ink eyeliner
Essence black kajal pencil liner
Essence white kajal pencil liner
Oriflame Hyper stretch mascara
Claire's black lipstick




ps. Wię, że mam brzydki ryj bez makijażu ._.'




Ayu <3

5 komentarzy:

  1. Czy mogła byś napisać jakiego pędzelka używałaś w 2:24 do nakładania czarnego cienia , była bym wdzięczna ;)
    Piękny makijaż , a twój "ryj" wcale nie wygląda brzydko bez makijażu :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zwykły pędzelek z chińskiego sklepu ^^' i dziękuję <3

      Usuń
  2. ♥ Hej ♥ Świetny blog ♥ Piękny nagłówek ♥ OBSERWUJĘ! ♥

    ♥ www.la-petite-world.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, bez makijażu nie ma tragedii, serio. :D
    Przecudny makeup :3

    OdpowiedzUsuń