01

Instagram

13.12.2013

Inspirations: hide



hide ( Hideto Matsumoto) is mainly known as a guitarist from X Japan. I am in love in his music, talent and in general his person. He is really big inspiration  for me, both music and appearance. I don't try to look like him ofc, but his style is really awesome. He is one of the first visual kei artists. Even if he isn't among us anymore, memory of him will never disappear.

hide  ( Hideto Matsumoto) jest gitarzystą znanym głównie z zespołu X Japan, miał też karierę solową i grał też w kilku innych zespołach. Uwielbiam jego muzykę, podziwiam jego talent i ogólnie jego osobę. Hide jest naprawdę wielką inspiracją dla mnie jeśli chodzi o muzykę i wygląd. (Nie znaczy to, że próbuję tak wyglądać, skądże; nawet mu do pięt bym nigdy nie dosięgła). Jego styl jest wspaniały i bardzo oryginalny, jest jednym z pierwszych artystów j-rock'a jakiego znamy i " ojców" stylu v-kei. Chociaż nie jest już pośród nas, pamięć o nim nigdy nie zginie.


Nie bez powodu dodaję ten post dzisiaj, 13 grudnia, albowiem w tym dniu hide obchodzi urodziny ^^






4 komentarze:

  1. Muszę poczytać, bo pierwsze słyszę o tym panu D:
    Niemniej muszę przyznać, że cholernie przystojny na pierwszym zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak szkoda, że utalentowani tak szybko odchodzą...Przecież jeszcze mógł żyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie znam się na Azjatyckich wykonawcach i tego pana nie znam. Co prawda ma bardzo oryginalny styl co mi się podoba.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda go. Nigdy nie słuchałam jego muzyki, ale nie raz o nim słyszałam i czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń