01

Instagram

25.12.2013

Pastel goth makeup video tutorial






I am sorry for "awesome" quality of my laptop webcam level microwave </3 also, longer subtitles are cut off...sadly..but that's my luck >_>' I hope you enyoy ^^ I didn't use any fake eyelashes or contact lenses.



Przepraszam za jakość mojej zajebistej kamerki  poziomu mikrofalówki </3 Dłuższe napisy są ucięte, ale niestety takie moje szczęście o; mam nadzieję, że się spodoba D: Nie użyłam sztucznych rzęs ani soczewek.


 Kosmetyki których użyłam:

Eveline concealer 
Essence fixing compact matt powder
Maybeline New York Colorama pink eyeshadow
Claire's eyeshadow palette
Wibo eyeshadows
Catrice ultra fine ink eyeliner
Essence black kajal pencil liner
Essence white kajal pencil liner
Oriflame Hyper stretch mascara
Claire's black lipstick




ps. Wię, że mam brzydki ryj bez makijażu ._.'




Ayu <3

23.12.2013

Second hand haul

On Saturday I went to city centre and I was walking around second hand stores in Gdynia. I think I was quite lucky because I've found (in my opinion) cool stuff I've been looking for a long time or I wished I had it but it was too expensive.


W sobotę wybrałam się do centrum miasta połazić szlakiem gdyńskich lumpeksów xD Myślę, że tym razem miałam szczęście ( co jest dziwne x_X) gdyż znalazłam kilka rzeczy, które mi się od jakiegoś czasu bardzo podobały, ale zamawiać z internetowych sklepów po prostu nie byłoby mnie stać na obecną chwilę.

Ot co znalazłam~
 fuck sweatshirt- 20 zł
skeleton chest t-shirt- 4.50 zł
old style dress- 14 zł
                                     

Zdziwiłam się widząc te rzeczy w lumpie o__O Bluzę widziałam wielokrotnie w internetach, całkiem mi się podobała od początku, może z deka mainstreamowa ale co tam xD była w dziale męskim i myślę, że za 20 zł było warto. Od x czasu chciałam bluzkę tudzież sukienkę z klatką szkieleta, ale a) są drogie b) musiałabym zamówić. Widziałam jak jakaś pani obok mnie wyciągnęła ją ze stosu  LOL I TA ADRENALINA, ŻE ZARAZ JĄ KUPI A TAKA ZAJEBISTA D: po chyba 20 sekundach oglądania odłożyła ją na szczęście a ja poleciałam po nią jakbym miała sie zeszczać >_>' Sukienka jest długa, do kostek, w starym stylu. Uwielbiam takie rzeczy. Znalazłam ją w przebraniach...ale chyba będę nosić ją na codzień, trzeba tylko skrócić.  Jestem zadowolona w każdym razie ^^


I was shocked when I've found these things in second hand o__O This sweatshirt I've seen many times in internet, it's a bit mainsteam...but who cares xD It was in men's stuff. Since like... x time, I've wanted a shirt or dress with skeleton chest..but..a) it's quite expensive b) I would have to order it ( and then wait for delivery etc...) I've seen a woman looking at this shirt around 20 sec..lol and this adrenaline when I was sure she is going to buy it D: luckily for me, she didn't take it...I ran for this t-shirt like burnt D: White dress is ankle-lenght and it's very old styled. I'm in love in such stuff..so how could I leave this dress alone? I've found it in costumes, but I will shorten it and wear it casually ^^




Ayu <3

13.12.2013

Inspirations: hide



hide ( Hideto Matsumoto) is mainly known as a guitarist from X Japan. I am in love in his music, talent and in general his person. He is really big inspiration  for me, both music and appearance. I don't try to look like him ofc, but his style is really awesome. He is one of the first visual kei artists. Even if he isn't among us anymore, memory of him will never disappear.

hide  ( Hideto Matsumoto) jest gitarzystą znanym głównie z zespołu X Japan, miał też karierę solową i grał też w kilku innych zespołach. Uwielbiam jego muzykę, podziwiam jego talent i ogólnie jego osobę. Hide jest naprawdę wielką inspiracją dla mnie jeśli chodzi o muzykę i wygląd. (Nie znaczy to, że próbuję tak wyglądać, skądże; nawet mu do pięt bym nigdy nie dosięgła). Jego styl jest wspaniały i bardzo oryginalny, jest jednym z pierwszych artystów j-rock'a jakiego znamy i " ojców" stylu v-kei. Chociaż nie jest już pośród nas, pamięć o nim nigdy nie zginie.


Nie bez powodu dodaję ten post dzisiaj, 13 grudnia, albowiem w tym dniu hide obchodzi urodziny ^^