01

Instagram

09.11.2013

Pastel Goth Outfit


(ph. Karolina;  dress: from aunt; shirt: terranova; headband: handmade, tights: Tofu Rangers, shoes: River Island; ankle cuffs: handmade; cross necklace: Zombie Unicorn Jewelry; skeleton hand hair clip: handmade)

 That's one of my lastest pastel goth outfits. Lately, I've been dressing in visual kei or gothic lolita but I missed pastel goth a bit so here we go ^^' You know what? I totally love photoshoot on school's corridor .__. but what can I do if I finish my classes everyday at 4.15 pm when it's dark outside already.
All I post lately is "outfit outfit outfit"...Should I post like hauls, makeup, everyday life or something? I don't really know xD


Jeden z moich ostatnich outfitów w stylu pastel goth~ ostatnio nosiłam się głównie w v-kei, gothic lolita itp..ale troszeczkę zatęskniłam za pastel goth..więc...ot jest ^^
Powiem Wam, że normalnie kocham robienie zdjęć na szkolnym korytarzu ._. ale no co mam zrobić jeśli chcę zdjęcie outfitu, a w szkole jestem każdego dnia do godziny 16.15 i kiedy wychodzę jest już ciemno :/

Ostatnio jedyne moje posty to " outfit, outfit, outfit"...nudne się to już robi, aczkolwiek nie wiem..xD powinnam pisać o jakichś ostatnich rzeczach, które sobie kupiłam lub dostałam, makijażu, stylach, codziennym życiu, pierdołach, które robię itp? Nie mam pojęcia xD co sądzicie? o;


Ps. już jakiś czas temu, a mianowicie w dniu moich urodzin dostałam od znajomych konto na asku xDDD więc jeśli chcecie to proszę http://ask.fm/himeayumiversailleshttp://ask.fm/himeayumiversailles <- można hejtować xD



 Ayu <3

8 komentarzy:

  1. Piękna. No może najchętniej ja bym sobie przeczytała o makijażu

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :) Podoba mi się ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit :) Uwielbiam Twoje włosy♥
    I dokładnie o tych pierdołkach co wymieniłaś, powinnaś pisać :P
    Z chęcią bym czytała ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaaak stara, dobra Gdynia :P Chociaż chciałabym już się gdzieś indziej przenieść :/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny outfit :)

    chętnie zobaczyłabym jakiś make-up tutorial w Twoim wykonaniu :3

    OdpowiedzUsuń
  6. To peruka czy twoje włosy? :) A jeżeli włosy co robisz że mają taki cudny kolor? *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są moje włosy, na tym zdjeciu mam akurat doczepy ^^' Rozjaśniam je i następnie nakładam coś w rodzaju tonera~ jeśli chcesz poczytać to mam napisane co dokładnie robię
      aby mieć białe włosy ^^;
      http://himeayumi.blogspot.com/2013/10/bleaching-hair-how-to-tone-your-hair.html?m=1











      Usuń