01

Instagram

28.11.2013

New hairstyle

 I visited hairdresser last monday~ I just wanted to trim my layers, but what did  I get?  totally layered hair~ and my bangs looks different because it's layered as well. I am not really happy about result especially bangs ._. but what can I do? Just have to wait for it to grow back. Back of my hair is very layered too, my hair is very very thin right now, I can clip in my extensions, but
 that's how my hair look right now with no extensions:


W poniedziałek odwiedziłam fryzjera. Chciałam podciąć wycieniowane części tak, aby po prostu pozbyć się rozdwojonych końcówek. Mam jednak włosy wycieniowane niemalże na całej długości włosów. Nie jestem zachwycona grzywką. Nie podoba mi się, ale co mogę zrobić...czekać aż odrośnie </3 Takie życie xD Włosy są bardzo rzadkie w tym momencie. Zawsze można przypiąć doczepy, tym się pocieszam xD
 Ot moja fryzura bez żadnych dopinek ani niczego takiego :

+ przepraszam za jakość tostera~






Co sądzicie? D:~ 
+ jakieś porady jak mogę sprawić, żeby włosy rosły szybciej? xD

23 komentarze:

  1. swietnie wygladasz, ale grzywka rzeczywiscie taka jakas dzika </3
    xoxo!

    http://mangr0ves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiepska ta fryzura. ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Są .. okropne. A miałaś takie piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze są doczepy. Nigdy nie były piękne tak w ogóle.

      Usuń
  4. Moim zdaniem są świetne, ale chciałabym je zobaczyć w dokładniejszej odsłonie więc czekam na sesje z twoim udziałem. ,<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję~chociaż jedna osoba mnie nie hejtuje o;

      Usuń
  5. O ludu, przecież napisałam, że fryzjerka mnie tak obcięła, a nie ja sama. Moja wina? Nie sądzę >_>" więc stwierdzenie "coś ty zrobiła" z deka nie pasuje, ale też nie wyrażam zadowolenia widząc jak wyglądam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Grzywka rzeczywiście... fryzjerka popuściła wodze fantazji ułańskich. Ja nie wiem co oni mają z tym cieniowaniem. Tylko to by najchętniej robili.
    Jednak właśnie, plus taki, że odrosną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, there truly are a lot of layers now. :0 I think I know how you feel about it. :/
    Don't worry, it still looks good and gives you a more rock-ish look, in my opinion. ^^"
    But I honestly think that your hairdresser just cut too much.

    OdpowiedzUsuń
  8. A dla mnie super grzywka, bardziej w stylu visual. Pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam taką grzywkę po zeszłorocznej fantazji pani fryzjerki i przez to już nigdy więcej u niej nie zawitałam. Myślę, że mogłabyś obciąć włosy do linii żuchwy, bo chyba poprawiłoby to ich wygląd. Oczywiście o ile ci ich nie żal. Ale spokojnie, włosy nie ręka, odrosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi sie tam podoba, piekna visualowa urocza dziewczyna. Nie zauwazysz jak odrosnie, wiec nie rozpaczaj. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnemu we wszystkim ładnie c: ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem wyglądasz naprawdę świetnie i fryzura Ci pasuje. A i grzywka nie jest taka zła, więc się nie załamuj! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. moim zdaniem fryzura jest zarąbista. ale może to ze względu na moje preferencje stylowe XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wyglądają źle, na pewno szybko odrosną ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi tam się podoba, z pazurem :3 A jak będziesz miała ochotę na coś delikatniejszego, zawsze można doczepić ^^ No i grzywka odrasta wyjątkowo szybko. Od siebie polecam Ci wsuwać drożdże i skrzyp, pomaga na włosy i przy okazji paznokcie ^^ Chyba najlepiej byłoby pić drożdże, ale ja tam brałam w tabletkach - też pomaga c:
    Chciałam spróbować jakiejś tam fajnej wcierki ze Wschodu, ale cholernie toto drogie, więc nie spróbowałam i tym samym nie polecę :/
    A tak w ogóle to hi!, to mój pierwszy komentarz ^^ Nie przepadam za komentowaniem, ale jakoś tak Cię polubiłam (damn lubić kogoś kogo się nie zna. D:), więc wyjątek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo c: no i będę się musiała zaopatrzyć w skrzyp ~
      W takim razie Twoj komentarz jest dla mnie zaszczytem ^^ Dziękuję :3 bardzo mi miło c': <3 jakie to wspaniałe uczucie wstać rano i przeczytać coś miłego c':

      Usuń
  16. Moim zdaniem wyglądają świetnie!
    Grzywka szybko odrośnie, a reszta włosów tylko dodaje Ci charakteru.

    OdpowiedzUsuń