01

Instagram

15.11.2013

Inspirations: White hair, Albinism, White Dollfie

So, that's my first "Inspirations" post ^^ It should be obvious that white hair inspires me...it's something what I love and find beautiful. I want to have and keep my hair white, because I find it beautiful ( although it does't mean my hair looks beautiful xD). Other thing is albinism. I know it's genetical defect...but...I think it looks beautiful..such pure white skin, white hair, light eyes, white eyelashes...something perfect o; White dollfie- I just love dollfie, love albinos and love white hair ^^

Jest to pierwszy z postów z inspiracjami ^^ Po tylu postach jak mieć białe włosy itp, zachwycaniu się białymi włosami... to chyba oczywiste, że jest to coś co mnie inspiruje c; Uważam, że białe włosy są piękne, dlatego właśnie chcę takie mieć ( nawet jeśli moje pięknie nie wyglądają xD). Drugim zachwytem, w miarę mający związek z pierwszym jest albinizm. Mam świadomość iż jest to defekt genetyczny, ale uważam, że jest to piękno w czystej postaci. Biała skóra, białe włosy, białe rzęsy, jasne oczy....<3 A białe dollfie...no po prostu uwielbiam lalki dollfie, albinizm i białe włosy ^^






This beautiful model with albinism, her name is Nastiya Zhidkova




Zdjęcia pochodzą z google grafika i tumblra, nie mam pojęcia skąd są naprawdę więc nie mam pojęcia co do źródeł :/

9 komentarzy:

  1. Mnie też fascynują ludzie z albinizmem *o* Wydają się być tacy eteryczni, nie z tego świata. Są jak... niezamalowane płótno... Czyści, nieskażeni... Ale w sumie niewiele jest takich naprawdę pięknych albinosów. Są to, niestety, wyjątki :( Też tak masz, że sporo Twoich ulubionych postaci z anime/ mang/ filmów jest albinosami/ ma białe włosy? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie xD też tak mam c; moje ulubione postacie zazwyczaj mają białe włosy. Czasami jak znajdę w internetach jakąś postać z bialymi włosami to jest to powód dla którego oglądam to anime albo film w którym ona jest xD

      Usuń
  2. A ja uwielbiam tą:
    http://www.dreamofdoll.com/eng/product/product_view.asp?idx=7M00001150&search_Cate=p_best
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Albinizm również mi się podoba <3 Białe włosy są piękne, chociaż nie każdemu pasują ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjecia 4,,5 od gory i 3 od dolu świetne <3/ Aga :D w koncu cos skomentowalam haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I also think that white hair is beautiful. :)
    Also love the doll in the first dollfie picture. <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio zakochałam się w białych włosach, choć mi szczególnie się podobają w połączeniu z czarnymi brwiami i mrocznym makijażem. Genialny kontrast!
    A co do albinosów - polecam obejrzeć dokument o albinosach... wśród murzynów. Ja byłam przerażona jak to zobaczyłam.

    OdpowiedzUsuń