01

Instagram

19.11.2013

Inspirations: Kuro & Shiro Lolita


I'm in love when I can see lolita fashion o; It looks so beautiful, aristocrat and baroque, rococo or victorian inspired. What type of lolita I like the most is Shiro Lolita ( white lolita) and Kuro lolita ( black lolita). I also love gothic loli with the same love though xd but these, kuro and shiro are the most inspiring to me. They are opposite colors so it looks very beautiful together. It's a bit just like yin and yang, harmony.


Uwielbiam modę lolicią o; Wygląda to pięknie moim zdaniem, arystokratycznie, inspirowane barokiem, rokoko i stylem wiktoriańskim. Typem lolit, którym zachwycam się najbardziej jest Shiro Lolita ( biała) i Kuro Lolita ( czarna). Uwielbiam także gothic loli, tak samo jak te dwie xD ale kuro i shiro są najbardziej inspirujące dla mnie, szczególnie przedstawiane razem. Są przeciwnościami, tzn. kolorystycznie i wg mnie wygląda to pięknie razem c': Troszeczkę jak yin i yang, co razem tworzy harmonię.


 (from deviantart by Sweet-Kaori)

 ( Słyszałam kiedyś, że to zdjęcie to piękne lolity z Polski ^^' ale zupełnie nie mam pojęcia ;_; jeśli wiecie to napiszcie w komentarzu c':)










All of pictures are from google graphic and tumblr~
Wszystkie zdjęcia wzięte są z google grafika i tumblr~


Ayu <3

10 komentarzy:

  1. Tak, to dwie lolity z Polski. ^^ Sake (shiro) i Kuromi (kuro).
    Btw. widziałyśmy się na konwencie. :3 Duża czerwona kokarda na głowie i tony białego tiulu <- tak wyglądałam. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to prześliczny styl. Sama chciałabym czasem tak wyglądać, ale niestety jest to chyba trochę kosztowne, a raczej tak mi się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam second handy ^^ czasami można znaleźć coś w lolicim stylu, może nie jak z baby albo bodyline ale poprzerabiać i będzie ładnie c;

      Usuń
  3. http://www.gothiclolita-poland.com/forum/index.php?topic=3069.0
    Myślę, że o te lolity z Polski Ci chodziło ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuro Lolity podobają mi się bardziej. Ale i tak najbardziej lubię Classic :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wszystkie Lolity są piękne. Imponuje mi taki styl, jest taki...uroczy :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne *___________*

    OdpowiedzUsuń
  7. Shiro Lolity są naprawdę piękne. *O*
    Wszędzie biało i biało, a ja uwielbiam ten kolor. Dodatkowo uwielbiam jeszcze styl Classic Lolita. :3

    OdpowiedzUsuń