01

Instagram

15.11.2013

Inspiration series

Since I have ask.fm account, I have been getting questions like " what is your inspiration", " what inspires you?" etc... I just can't answer such questions at once because I have so many things, people, pictures, characters etc etc.. that inspire me D:  I've just got an idea that I will be posting short posts with it ^^ It will be something like " inspiration series"...ayuminoinsupirashion xD It's easy to notice that I don't have one and only style, I have something like this that I can switch styles or things I like, but I still love it and then I come back to it and I am not really stable in styles because I love them all :) So...I am going to post something what I like ...whenever I will be actually inspired by this thing ^^


Odkąd posiadam konto na ask.fm dostawałam pytania odnośnie moich inspiracji, co mnie inspiruje itp. Powiem szczerze, że nie jestem w stanie odpowiedzieć na takie pytanie i wymienić wszystko naraz, ponieważ inspiruje mnie wiele rzeczy, ludzi, postaci itp. Mam taki pomysł, że będę dodawać króciutkie posty z tymi właśnie rzeczami, które lubię ^^ Będzie to coś w rodzaju cyklu inspiracji...ayuminoinsupirashion xD  Nie siedzę tylko i wyłącznie w jednym stylu, posiadam nawet coś w rodzaju " fazy" na dany styl itp... więc tych inspiracji posiadam wiele, są one czasami bardzo skrajne. Jak tylko coś mi się przypomni, albo będę czymś tak podjarana, że awdgesfhrd to od razu zamierzam dodać post^^'




Ayu <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz