01

Instagram

31.10.2013

Visual Kei outfits


Ostatnio nazbierało mi się kilka outfitów w stylu Visual Kei. Nie jestem takim "true vkeiem", ale naprawdę uwielbiam ten styl i dobrze się w nim czuję. Jest to jeden ze stylów alternatywnych, którym interesuję się od dawna głównie przez J-rock, którego słucham, ale wcześniej jakoś.. nie miałam specjalnie pomysłów, i nie pasowały mi włosy, które teraz wolę bardziej od kiedy je wycieniowałam. Poza tym, na urodziny moje koleżanki sprezentowały mi piękną kamizelkę, którą cieszę się nieustannie od 2 tygodni, (mam ją w kilku outfitach)..od razu przyszły mi pomysły na jakieś stroje^^. W jesienno-zimowym preferuję chłodniejsze kolory ubrań niż np pastele jak to zwykłam była ubierać latem więc akurat padło na vkei lub inspirowane gothic loli ~

Lately I've collected a few outfits in Visual Kei style. I am not "true vkei", but I really love this style and I feel well when I wear it. It's one of these alternative styles I have been interested in for ages mainly because of jrock which is kind of music that I listen to. Before I didn't really have ideas for vkei outfits and I didn't really think that my hair suits to this style, but now since I layered it more, I also like it more. Besides, on my birthday , my friends surprised me and I got gift o;- very beautiful vest..I love is so much and have it in a few of my outfits. In Fall-Winter season I prefer colors more toned down than for example pastels like I used to wear in the Summer time so right now I am inspired by vkei and gothic loli.







 ( mam doczepy~  udało mi się kupić w kolorze bardzo zbliżonym do moich włosów,w małej hurtowni fryzjerskiej w moim mieście)






A Wy? jak się ubieracie w jesienno-zimowym okresie?

 Ayu <3

7 komentarzy:

  1. świetne outfity, chociaż i tak najbardziej podobają mi sie włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stroje ;) I pasują Ci doczepy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te doczepy bardzo ci pasują, a wycieniowane włosy dodają charakteru :3 Stroje, jak zawsze u ciebie, bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś uroczą istotą <3
    Nawet nie widać, że masz doczepy. :o Pięknie Ci w tych wszystkich outfitach ^-^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ciuszki! Bardzo ci pasuje ten styl :)
    A ja się ubieram ciepło i wygodnie xd jakbym mogła to bym
    w piżamie po ulicy chodziła <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacje ^^ pozdrawiam <3 ;*

    OdpowiedzUsuń