01

Instagram

13.10.2013

Pastel Goth outfits

I have really almost no time to post my outfits ;_; it kinda makes me sad that I am so busy :/ At least we've got 3 days off this weekend as students so it's at least a little bit of free time to spend at doing something I like or I didn't have time for before. For me it's sewing stuff, designing and remaking old clothes. Tomorrow, 14th Oct is my birthday~ I am not going to do anything anyway. I will be studying </3 From now , I will be adding water mark because some fake overload girl was using my pictures as her own ;///

Ostatnio nie miałam czasu się zabrać za wstawienie postów z outfitami i tak się one zbierały ^^'  Ogólnie jestem zajęta szkołą i właściwie jest mało czasu~. Tego weekendu mamy 3 dni wolnego jako uczniowie,troszkę więcej czasu więc prawie cały weekend szyję, przerabiam i projektuję ubrania. 
Jutro są moje urodziny, 14 października ( lol fajnie mieć wolne co roku w dniu urodzin xD) aczkolwiek i tak nie mam czasu tego celebrować i trzeba będzie się uczyć :P Na fotkach od tej pory będę dodawać podpis gdyż ostatnio jakaś dziewczyna fake overload pozwoliła sobie użyć moich fot jako swoich ._____.

Ayuminozażaleniadesu: mój wyjazd na Japanicon 19 października stoi pod wielkim znakiem zapytania z pewnych powodów ;______; nie mam pojęcia czy będę mogła pojechać nawet jeśli bardzo bym chciała ;_; Proszę, trzymajcie za mnie kciuki o; <3
 
 
W każdym razie, outfity~ c:










Ayu <3

12 komentarzy:

  1. Śliczne outfity! Ładny wig... To wig? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ te długie białe to wig, te kròtsze to moje włosy c;

      Usuń
  2. urocze jak zwykle <3
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne stylizacje i btw. Ostatnio trafiłam na twój filmik jak robisz sobie makijaż i muszę ci powiedziec, że bez niego jesteś duzo ładniejsza ;3 To tylko moja opinia ale na twoim miejscu tuszowała bym tylko rzęsy bo naprawdę makijaż cię oszpeca a bez niego wyglądasz ślicznie ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze ślicznotko :D trzymam kciuki to się może spotkamy na Japaniconieeee


    Plusz~

    OdpowiedzUsuń
  5. No to wszystkiego najlepszego! Ja niestety musiałam dziś iść do szkoły .__. Za co? Świetne stylizacje.:3

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy strój super :0
    No i najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. również moim ulubionym jest 2-gi, może dlatego, że jest "najmroczniejszy" :D

    najlepszego! ja też co roku miałam ZAWSZE wolne od szkoły w dniu urodzin, zaleta urodzenia sie w sierpniu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Awww *-* 2 i 4 <3 Ile ja bym dała by tak wyglądać, mieć takie ciuchy, włosy i odwagę by to nosić .-. ^^ i spóźnione "Wszystkiego najlepszego" .-. Jesteś naprawdę śliczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak patrzę na ciebie i jesteś taka piękna. Ale to już wiesz. Najgorzej powiedzieć komuś, że jest piękny, kto słyszy/ czyta to cały czas. No ale chciałam jeszcze dodać, że wydaje mi się, że jesteś szczuplutka. A to wielki plus, bardzo duży. //Claudie

    OdpowiedzUsuń