01

Instagram

24.10.2013

Japanicon 4




To już prawie tydzień odkąd pojechałam na Japanicon do Poznania o; Muszę powiedzieć, że było świetnie. Kocham konwenty, szczególnie kiedy jestem otoczona wspaniałymi ludźmi. Moja obecność tam nie była pewna aż to 2 ostatnich dni przed konwentem. Mój tata zadeklarował się jednak mnie zawieść samochodem ^^ ( biedny człowiek, szacunek wielki gdyż specjalnie wstawał o 3 abym na 9 już była w Poznaniu). Miałam mieć cosplay Sory Kasugano jednakże zmieniłam zdanie i byłam po prostu w stroju Shiro loli aczkolwiek nosiłam ze sobą ręcznie szytego króliczka Sory. 

Spotkałam kilka z Was, to bardzo miłe z Waszej strony, że do mnie podeszłyście.. ( w ogóle powinnam się cieszyć, że mnie rozpoznałyście gdyż moja twarz wyglądała bardzo niekorzystnie tego dnia </3).  
Co do miejsca to szkoła w której odbywał się konwent była bardzo przestronna i idealna do takiego typu wydarzeń. Pomimo, że było dużo ludzi to i tak nie był to tak duży tłok jak na np. Animatsuri.



Na Japaniconie przebywałam głównie z Miku ( aka. Krzesło Vincent) bardzo miła i wspaniała, a jej styl jest zajebisty *^*




 Poznałam także inne osoby, które już od tamtego dnia uwielbiam i jaram się nimi do teraz xD
 Yaaayyy, poznałam Gabriela <3

 Jak zawsze Ayumiwahairdresserdesu xd czesałam Rin włosy~


(wspaniałe Visuale mamy w Polsce, ne? ...(ja w loli gościnnie na zdjęciu xD)


Poznałam także Cruel Arcadię *^* polecam pooglądać jej stylizacje, a makeup ma wspaniały i co więcej wygląda jak Mana-sama *^*


Zdjęcia z drugiego dnia konwentu, jak to bywa przynajmniej u mnie, już tak nie przykładam wagi do tego jak wyglądam xD o 10 w niedziele już się zbierałyśmy do domu.



 Ogólnie stwierdzam, że konwent był bardzo udany i nie mogę się doczekać kiedy będzie jakiś następny to zapewne postaram się na nim być ^^



It's been a week already since I went to Poznań on convention *^* I must say that it was so awesome experience. I love conventions, especially when I am surrounded with awesome people.It wasn't sure if I will be there until the last 2 days before convention, but my dad agreed and drove me with a car to Poznań (poor man, waking up at 3 am because at 9 am I must have been in Poznań already xD). I was supposed to have Sora Kasugano cosplay...but in the last moment I decided on Shiro Lolita outfit yet, still I was carrying my handmade Sora's bunny. I met some of you, it was so nice that a few girls recognized me ;_; <3 especially when my face was terrible that day. Convention was at school, but this time, it wasn't as crowded as on Animatsuri, structure of the school is good for such events.
I met so awesome people that I can't wait to see them again *^*
On the next day of convention I don't really care about how I look xD I was going back to my city at 10, when convention really finished at 3 pm, but it's my dad who decided about going back home that early </3 Anyway, it was so awesome, I can't wait when there will be any next convention, I definitely must be there xD



 Ayu <3

6 komentarzy:

  1. Łeee też mam cosplay Sory D; kurde chce zobaczyć taką śliczną osobę w tym cosplayu T.T

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki konwent to musi być mega zabawa :) Ale przeraża mnie ilość ludzi a jak mówisz, że na niektórych jest ich więcej to w ogóle nie mogę sobie tego wyobrazić :"D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miku jest słodka ;D Myślałam, że się z wami zobacze ;__: Miałam bilet, a jak na złość poważnie się rozchorowałam z dzieckiem TT__TT Brakuje mi konwentów. Cieszę się, że są jeszcze osoby, które potrafią się dobrze ubrać i zrobić fajne cosplay-e ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny króliczek. *_* Po zdjęciach widzę, że można tam poznać ciekawych ludzi. Sama chciałabym ich zobaczyć i poznać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałuję że nie pojechałam D:
    A ty i reszta osób ze zdjęć wyglądacie tak magicznie i cudownie! Pozazdrościć tylko ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. I also love conventions. *0*
    You and your friends looked really cool. <3

    OdpowiedzUsuń