01

Instagram

13.09.2013

Punk/grunge inspired outfit

 (ph. Karolina; skirt: my mom's, tank top: h&m, jacket: second hand, sweater: second hand, boots: stradivarius, sunglasses: new yorker, beanie:allegro)


So..it's already back to school time...I hate it to be honest and in addition 2nd year high school students have pretty shit time because our plan changed so much and we finish classes late, after 4pm..When is the time for rest? anyway...back to outfit xD
It's kinda punk-ish outfit; eye-catching is checked skirt which "is true vintage" xD~ it's more than 30 years o: old (it's my mom's, found at grandma's attic). 

Już niestety trzeba do szkoły chodzić ;_;  Tak bardzo tego nienawidzę ;-:  a w dodatku przez rozszerzenia itp drugie klasy liceum mają fatalnie od tego roku, plan zmienił się tak, że codziennie kończę lekcje po 16 ._. I gdzie tu czas na to co się lubi?..aedfdgsdfggsd .. dobraa..nie ważne w sumie xD
Outfit jest troszeczkę inspirowany ulicznym, punkowym stylem, ale w lżejszej wersji bardziej na codzień. Przyciągająca wzrok jest kraciasta,plisowana spódniczka, która jest prawdziwym 30 letnim vintage skarbem albowiem znalazłam ją na strychu u babci; należała do mojej mamy^^. Skróciła mi ją troszkę i tak oto nadaje się do noszenia~ resztę ciuchów można skojarzyć z innych stylizacji także to tyle nowego ^^'


Let me know what do you think~  what do you wear usually to school?
A Wy, co nosicie zazwyczaj do szkoły?~


 Ayu <3

8 komentarzy:

  1. Pieknie wygladasz, zreszta jak zawsze :'D
    Znalazlam u siebie taka spodniczke, tylko ze w kolorze zielonym c; Jak myslicie, nosic?

    OdpowiedzUsuń
  2. Faina spódniczka, sama takie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Więcej zdjęć w outfitowych postach kochana Ayumi! Uwielbiamy Cię oglądać i inspirować się Tobą! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się,sama uwielbiam nosić czerwoną spódnicę w kratkę posiadam też białą i fioletową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chodzę od pięciu lat do plastyka i od lat gimnazjalnych spędzałam w szkole po 9-11 godzin. Rozszerzenia są dla mnie wybawieniem. Teraz nawet 2 razy w tygodniu kończę o 13:40 i 14:45.

    Trochę taki grunge. Bardzo fajnie.

    Pozdrawiam Zusana ^u^

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz przepięknie, z resztą jak zawsze. Krata jest genialna, też poluję na taką spódniczkę albo i sukienkę, jeśli uda mi się dobrze trafić ;w;
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kojarzysz mi się na tym zdjęciu z Lisą 13 :D Możliwe że to przez te okularki ^^

    Ayuneko

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi się podoba ta stylizacja. Spódniczka rewelacja! :D

    OdpowiedzUsuń