01

Instagram

20.09.2013

Pastel goth outfit: galaxy leggings & velvet vintage dress



 (ph. Karolina <3. dress: vintage, collar: vintage, cross necklace: rossmann, leggins: reporter, bag: restyle.pl, creepers: heavy duty...sorry I look very tired on pictures;_;)

I love velvet *^* it's one of the best fabric for dresses ever in my opinion, especially when the fall or winter is coming. It's never out of fashion and looks classy and elegant. What I love as well is lace collar with such little black velvet dress..my dress originally doesn't have it, but I pinned it with safety pins^^' Last weekend I went shopping and AWW YEAAAH the leggings that I had wanted such a long time were on sale :3 Galaxy print is something I love ...even if it was fashionable last year? like I give a fuck I don't care, just wear it ^^


Kocham welur i aksamit *^* moim zdaniem to jeden z materiałów idealnie nadających się na sukienki zwłaszcza kiedy nadchodzi jesień i zima. Poza tym, nie wychodzi z mody i wygląda klasycznie i elegancko. Podoba mi się połączenie małej czarnej welurowej sukienki z białym koronkowym kołnierzykiem. Oryginalnie moja sukienka takowego nie posiada, ale co tam, przypięłam go agrafkami xD tak wgl w zeszłym tygodniu wybrałam się na zakupy i awww yeaaaahhh legginsy, które zamierzałam kupić znalazły się na przecenie :3 Motyw galaxy na ubraniach chociaż był modny już rok temu.. i rzekomo z mody już wyszedł... mnie to nie obchodzi, i tak go lubię i noszę xD




Btw... What kind of posts do You want me to write more? :3 leave your comment ^^
~Jakie posty chcielibyście żebym pisała więcej? ^^


 Ayu <3


4 komentarze:

  1. Pisz codziennie :D
    Pięknie wyglądasz, masz śliczną cerę. Może jakaś notka na ten temat? ^-^ Bardzo by mi pomogło, pewnie wielu innym osobom też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta torba :)

    Możesz robić stylizacje, np. pokazać jakąś sukienkę i napisać z czym można ją łączyć, coś w ten deseń :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak. Prosze pisz częście. Nie musza byc długie. Exstra sukienka! (^_^)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze śliczna. Pisz częściej T.T

    OdpowiedzUsuń