01

Instagram

28.09.2013

Lolita inspired autumn/winter outfit



I had noone to take picture of my whole outfit so I recorded a video..I am sorry for quality o; 
(dress: vintage, shoes: h&m, tights: Tofu Rangers, fake fur collar: self remake from old jacket, sweater: local shop)
 
 

It's slowly getting cold here what doesn't make me sad, I like when it's cold outsite..as long as it's not raining :P Anyway it's time to start wearing warmer clothes..well..it doesn't really work on me...I wear lace dresses in the time of Winter and jacket and pants in Summer time..weird but true xD but it's just me^^' sooo... this is lolita inspired outfit. I think it's not like.."true lolita", it's not even lolita dress. This is the same one dress like in this ouftit here but just with petticoat under. The "outside" part of outfit, I got from mom this thick sweater. It looks a bit like coat, but it's not ;_; although for now when it's not as cold outside, it's enough^^ Last week my bjd printed tights from Tofu Rangers arrived and I am so happy about them ^^ btw when I arrived to school that day, my friend said that in this sweater and fur, I look like lady Stark from Game of Thrones xD

Już robi się coraz chłodniej, nie dołuje mnie to jednak gdyż uwielbiam kiedy jest zimno..jeśli tylko nie pada :P W każdym razie już niedługo trzeba będzie się cieplej ubierać~ no ok, noszę koronkowe sukienki zimą kiedy jest -10 C a latem spodnie i kurtkę..ale to ja xD W każdym razie, ten outfit jest inspirowany modą lolicią.. aczkolwiek lolicia sukienka to nie jest. To ta sama jak w poprzednim poście tutaj, tyle, że z halką pod spodem ^^' Sweter dostałam od mamy, wygląda troszkę jak płaszcz,niestety nie jest taki ciepły ;_; aczkolwiek jak na tę porę kiedy nie jest jeszcze aż tak zimno, pasuje idealnie ^^' W zeszłym tygodniu przyszły już lalkowe rajstopki z Tofu Rangers którymi jestem zachwycona, bardzo fajnie się prezentują^^ tak wgl, kiedy dotarłam tego dnia do szkoły, moja koleżanka stwierdziła, że w tym odzieniu wierzchnim wyglądam jak lady Stark z Gry o Tron xD




What do you wear when it's getting colder?~
A wy co nosicie kiedy robi się chłodniej?~




Ayu <3



 

15 komentarzy:

  1. Jejkuu jakie śliczneeee rajstopki *-*
    Ayu mogłabyś mi powiedzieć z czym zestawiasz takie miętowe legginsy z konikami na dole ze sklepu Reporter?
    Wiem, że takie masz, widziałam na zdjęciu u Mimi :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://himeayumi.blogspot.com/2013/03/creepers-and-new-ootd.html?m=0 juz miałam jeden outfit z tymi legginsami c; ale ogólnie zakładam je z wieloma rzeczami, są na tyle obcisłe, że jak zakłada się buty jakieś za kostkę to wyglądają jak rajstopy więc do sukienek pasują(Lubie je razem z tą sukienką w wersji z poprzedniego postu zamiast galaxy legginsów), spódniczek jakichś, tutu, szortów, tunik, bluz itp..zależy naprawdę od gustu i stylu outfitu c; a jeśli chodzi o buty to też zakładam te legginsy do trampek, creepersów lub koturn ^^

      Usuń
  2. Hello, o co chodzi z tymi rajstopami. Mam na myśli to, że co jest na nich nadrukowane? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają taki print jak lalki mają nogi, takie z kulkowym stawem^^' np dollfie takie mają~

      Usuń
  3. Sukienka jak i rajstopy swietne ;d sama chętnie bym taka nabyla :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie kupiłaś rajstopy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam w poście ^^' ale no kupiłam je od Tofu Rangers c;

      Usuń
  5. Love this outfit a lot! *_* The dress and necklace and your hair simply look so good together. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Very lovely! I really don't have winter clothes. I need to get on that,lol.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie rzeczy kupujesz na Tofu?
    Czarne wdzianko jest śliczne <3 rajstopki też....ja nam mało ciepłych rzeczy xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka. Ładnie Ci w niej.
    Ubrania zimy od lata różnią się tym ze mam rajstopy i zakolanówki. A na bluzki zakładam sweterki, koszule, misie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie można kupić taką sukienkę? Z góry dziękuję i pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń