01

Instagram

23.08.2013

Demonia Shoes

Demonia is brand of alternative footwear very known especially among people who are interested in and/or are dressing in gothic style. They have a lot of shoes types, high heels, creepers, platform boots, victorian style, steampunk, flat shoes, sandals, wedges etc.. There are also shoes for men or unisex one.
Demonia to marka alternatywnych butów bardzo znana pośród ludzi zainteresowanych lub ubierających się w gotyckim stylu. Mają wiele rodzajów obuwia jak wysokie obcasy, creepersy, buty na platformie, wiktoriańskie, steampunk'owe, płaskie, sandały, koturny itp... Jest także obuwie męskie i unisex.



Personally I really fell in love in this brand EVEN IF I DON'T OWN ANY OF THEIR SHOES ;_; I planned to buy pair of Demonia Swing 220 ( I dream about them *^*) but a) don't have enough money right now ( have more important stuff to buy or don't have money at all) b) I must see them in reality, because I've heard that it looks good only on a pictures. In general, Demonia shoes have very good quality what is worth of their price.
Osobiście zakochałam się w Demonia Shoes NIEWAŻNE, ŻE NIE POSIADAM ANI JEDNYCH BUTÓW Z ICH KOLEKCJI ;_; Planowałam kupić buty Demonia Swing 220 ( ba, marzę o nich *^*) ale a) nie mam wystarczająco dużo pieniędzy (są jednak ważniejsze rzeczy do kupienia lub nie mam wcale pieniędzy) b) musiałabym zobaczyć je na żywo ponieważ słyszałam od przyjaciółki, że naprawdę wyglądają chujowo nie prezentują się tak ładnie jak na zdjęciach. Ogólnie, buty Demonia te mają bardzo dobrą jakość z tego co słyszałam i jednak warte są swojej ceny.

It's perfect brand for alternative people who like that look and it's also reaaallly good for pastel goth ^^
To świetna marka dla alternatywnych ludzi, którzy lubią ostrzejszy styl, a także jest naprawdę świetna dla osób ubierających się w stylu pastel goth ^^


Do you have a Demonia shoes?  Let me know if you have it and if want to share an opinion about them c:
Macie buty Demonia? Dajcie mi znać jeśli je macie i chcecie podzielić się opinią o nich c:


 Ayu<3

5 komentarzy:

  1. Kocham Demonie, chciałabym wszystkie! <3 Do tej pory jedynie w Swingi udało mi się zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam ale z chęcią bym kupiła... (^o^)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam platformy, ale nie są tak wytrzymałe, na jakie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  4. I love Demonia shoes, I think they have the most amazing heels and ankle boots ever! ♥
    Sadly, I don't own any of them. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. staaaaaary jak świat post, ale jestem buto-maniakiem więc mimo wszystko się wypowiem... osobiście posiadam Trashville 518, Clash 430 oraz Kera 15. wszystkie te platformy są SZALENIE wygodne, nigdy w życiu nie miałam wygodniejszych butów niż Demonia, niemniej jednak zazwyczaj mają one słabo podklejane podeszwy, wszystkie moje pary były już wielokrotnie podklejane, a Clash 430 rozpadły się całkowicie, na szczęście szewc je uratował, a Trashville 518 przeżyły ze mną już tyle koncertów i dzikich wypadów, że mimo podklejania powinny dostać medal za trwałość. Niemniej jednak są to cudowne buty na które wydałabym każde pieniądze, bo komfort chodzenia i walory wizualne są po prostu nie opisane. <3

    OdpowiedzUsuń