01

Instagram

24.08.2013

Cult Party Kei/ Pastel goth outfit

Today I went shopping to Gdańsk with my 2 friends from class. For the first time, I wore my wig that came 2 days ago ! I really like it. It's better quality than I supposed it to be, but it's really long so it was getting messy all the time xD I will use it on next convention to cosplay, but main reason why I bought it is that I really dreamt of  pure white and long hair~ I will be wearing it on normal days as well ^^
Today on shopping I bought 2 things but I will show it later in post what I bought/got through entire summer~
Outfit is a mix of pastel goth and cult party kei style ^^

Dzisiaj wybrałam się na zakupy do Gdańska z dwiema moimi koleżankami z klasy. Pierwszy raz założyłam perukę, która przyszła 2 dni temu ^^ Ma lepszą jakość niż spodziewałam się, że będzie miała, ale z faktu, że jest naprawdę długa to cały czas się plątała xD Użyję ją do cosplay'u na następny konwent, ale i tak kupiłam ją dlatego, że marzyłam o czysto białych, długich włosach~ będę nosić ją także w zwykłe dni ^^
Na zakupach kupiłam 2 rzeczy, ale myślę, że pokażę je w jakimś przyszłym poście co kupiłam/dostałam przez całe lato~
Outfit jest połączeniem cult party kei i pastel goth ^^ 




(photography: Aga and Shiva)
(skirt: H&M, bag: restyle.pl, jacket: second hand, blouse: second hand, sunglasses: New Yorker, headband: handmade, cross necklace: Zombie Unicorn Jewelry, sneakers: ebay.com, wig: ebay.com)

Let me know what do you think about this outfit and future post idea with stuff bought through entire summer~^^
Dajcie znać co myślicie o outficie i pomyśle na przyszły post ze wszystkimi rzeczami kupionymi przez całe lato~ ^^ 


Ayu <3



5 komentarzy:

  1. wyjątkowo tu mi się podobasz ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Widziałam ostatnie zdjęcie na TUMBLR i nie zwracając uwagi w pierwszym momencie kto opublikował to zdjęcie to myśłałam że to Pastel Bat albo jakaś inna znana blogerka :] a tu takie miłe zaskoczenie - Polka :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie c: Do twarzy Ci w tej peruce. Też muszę kiedyś kupić białą, albo lekko szarą, ale teraz zbieram na lawendową rhapsody.

    OdpowiedzUsuń