01

Instagram

06.08.2013

Cult party kei makeup, what do you think?

Some time ago, I got really interested in cult party kei style ^^ It's very cute, pastel and delicate. It can remind of mori kei a little bit but cult party kei is more casual and looks really nice on the street. These two styles are getting inspirations from each other ( well, especially cult party from mori xd). Makeup looks more natural than for example gyaru style. Also, it looks really dolly, but like...dollfie...not "doll overload" makeup c;
I tried this makeup. Effect could be better than on the pictures, but I got more experience already at doing this kind of makeup^^' ( pictures were taken 2 weeks ago xD).

Jakiś czas temu zainteresowałam się stylem cult party kei ^^ Jest bardzo uroczy, pastelowy i delikatny. Przypomina troszeczkę mori kei, aczkolwiek cult party jest bardziej "na codzień" i ślicznie prezentuje się na ulicy. Oba te style czerpią trochę inspiracji od siebie ( no okay bardziej cult party od mori xd ). Makijaż wygląda delikatniej niż np gyaru, a także jest taki " jak laleczka", ale coś w stylu dollfie, a nie ciężki a nawet często przeładowany doll makeup c;
Próbowałam ten makijaż. Wprawdzie efekt mógłby byś lepszy niż na zdjęciach, ale już go dopracowałam^^'
(zdjęcia są sprzed 2 tygodni xD).


I thought of recording cult party kei makeup tutorial~ what do you think? ^^
Pomyślałam o nagraniu tutorialu jak robię makeup w stylu cult party kei, co o tym sądzicie? ^^


 






Ayu <3

10 komentarzy:

  1. ładnemu we wszystkim ładnie . : 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutorial to świetny pomysł. :33

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, a tutorial chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile ważysz, jeśli można wiedzieć? c: Zazdroszczę Ci buzi i ogółem wyglądu, taka chudzinka. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo ;-; na serio nie ma czego zazdrościć ^^ ważę 48 kg przy wzroście 158 cm~ nie taka chuda ^^'

      Usuń
  5. Przepięknie wyglądasz! Będę tu zaglądać częściej :)

    vamppiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejrzałam Twojego bloga - nie przepadam za takim stylem ale ty jestes CUDOWNA!! Wszystko Ci niesamowicie pasuje <3 btw. sama marzę o białych włosach i farbuję na popielate blondy, które czasem w świetle są aż białe... i jestem ciekawa czy takie mieszanki sprawią, że moje włosy będą bielsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy nowa notka?

    OdpowiedzUsuń