01

Instagram

07.07.2013

Is it hard to keep hair white/platinum blonde?

Ostatnio dostałam pytania na tumblru czy ciężko jest utrzymać białe/platynowe włosy...

TAK.. jest trudno, że aż boli ;A; zwłaszcza kiedy robi się wszystko samemu.
Moje naturalne włosy mają nijaki kolor brudnego blondu ale jak to bywa często, odkąd zaczęłam je rozjaśniać/farbować, naturalnie się przyciemniły do ciemnego brązu. Najgorzej gdy pojawiają się odrosty po rozjaśnianiu, co widać już po tygodniu od tego "zabiegu". Na tle jasnych włosów wyglądają one jak czarne przez kontrast. Rozjaśniam raz na miesiąc kiedy odrost jest długości ok 1 cm (musiałabym co tydzień ale by wypadły >_>').

Przeszłam przez ok..20 rozjaśnień na całej długości włosów x_X..powinnam być wdzięczna, że jeszcze mam je na głowie. Szczerze, to są one naprawdę zniszczone...dopiero niedawno zdałam sobie sprawę, że jeśli czegoś nie zrobię to może być naprawdę źle. Zaczęłam pracować nad ich regeneracją....za późno, ne? ale może jednak coś się da zrobić i mam chociaż odrobinę nadziei ^^' Używam tylko rozjaśniacza z oxydantem 12%...nietrudno wyobrazić sobie jak bardzo mogą być zniszczone moje włosy o;

Największe problemy Ayu z włosami:
1. Odrosty są szybko i kontrastują z jasnymi włosami.
2. Są okropnie zniszczone.
3. Rosną bardzo wolno i nie widać nic w długości, ale odrosty i tak są >_>' zabawne, ne?
4.Kiedy chce się zniwelować żółty kolor po rozjaśnianiu, bardzo łatwo jest otrzymać szarawe bądź zielony odcień na włosach ( żółć z rozjaśniania + niebieska odżywka/szampon/ płukanka).
5. Są suche przez co ciężko je rozczesać i się plączą.
6. Wypadają.
7.  Ciągle nie tak białe jakbym chciała żeby były XD

Mam tu same negatywne strony, ale ja robię moje włosy sama i to niezbyt profesjonalnie. Wiadomo, że robione w salonie fryzjerskim wychodzą ładniej i bez większych problemów, ale tak bardzo ja zdecydowałam się je robić sama </3 no i mam za swoje xD


I got questions on tumblr if it's hard to keep my hair white/ platinum blond...

YES IT IS >< it's truly pain in the ass especially when you do hair on your own without any help ;A;
My natural hair was dirty blond...now it turned into dark brown or something like that and when roots are visible...it's after a week from last bleaching, roots look black and it's really big contrast. Still I bleach it once per month when roots have around 1 cm lenght and when I can't stand looking at them ;A;

I went through around 20  all lenght bleachings and I should be grateful that I have my hair on my head. It is extremely damaged to be honest :c I've just started conditioning...too late huh? anyway I still have a hope that it will be better a bit at least. I use 12% oxydant bleach...the strongest one so...it shouldn't be hard to imagine how damaged my hair can be ^^'

Ayu's  hair problems:
1. Roots are so fast and it's big contrast.
2. Hair is extremely damaged.
3. Hair grows so slow that it's not visible in lenght but roots still exist, funny, ne?
4. When you want to reduce yellow color after bleaching, it's easy for them to become grey-ish, even green-ish (yellow hair+ blue conditioner/shampoo).
5. Hair is dry and it's hard to brush them.
6. Hair falls out.
7. My hair isn't still as white as I want it to be XD



 Ayu <3

8 komentarzy:

  1. mają przepiękny kolor *O* zawsze o takich marzyłam ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, na zdjęciu przecież są całkiem białe. Śliczne. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy są w identycznym stanie.. Dlatego pofarbowałam je na czarno.. ale znów mam ochotę wrócić do bieli <\3




    http://lihtum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie. Sama teraz rozjaśniam włosy i robię to etapowo, ale ostatnio nasunęło mi się pytanie jak później pofarbować/rozjaśnić odrosty?

    Jesteś śliczna i zainspirowałaś mnie =*-*=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <33
      Odrosty? tak samo jak całość ^^ po prostu nakładasz rozjaśniacz na same odrosty, a jeśli chcesz potem ściągnąć tę żółć,to po prostu odżywkę niebieską albo fioletowy szampon na sam odrost nałóż c:

      Usuń
  5. Nominowałam cię do The Versatiler Blogger ^^

    http://dubu-yaoi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne <3 czy da się uzyskać taki kolor zaczynając od szatynki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o regenerację włosów,słyszałam,że preparat o nazwie VAX jest rewelacyjny (uważaj na podróby z sieciówek,można go dostać tylko w aptekach). Przeznaczony jest teoretycznie dla osób po chemioterapii na odbudowę/odrastanie włosów. Sama go stosuję,bo rozjaśniałam (wprawdzie tylko końcówki,ale to i tak siano),ale chyba jeszcze zbyt krótko,żeby jednoznacznie stwierdzić,czy działa, ale słyszałam bardzo pozytywne opinie od fryzjera :3

    OdpowiedzUsuń