01

Instagram

19.07.2013

How did I start with Pastel goth/ Jak zaczelam z Pastel goth


 First of all...When I started to dress like Pastel goth, I didn't even know that style called "Pastel Goth" exist xD
 Po pierwsze...kiedy zaczęłam ubierać się jak pastel goth, nawet nie wiedziałam o istnieniu tego stylu xD




The roots of my fashion are from around...3 years ago ( 13-14 years old) when I got interested in Japanese street style..even earlier...when I was interested in emo and gothic fashion but was still a kiddo and haven't dressed like that yet( wtf 11 years old goth?) xD
Korzenie mojej mody są sprzed około 3 lat ( miałam 13-14 lat) kiedy zainteresowałam się stylami w Japonii...a nawet wcześniej kiedy interesowałam się stylami emo i gothic ale w sumie byłam ciągle dzieckiem i nie ubierałam się tak ( wtf 11-latka jest true gothem?) XD

3 years ago I was really into decora, sweet lolita, hime gyaru..and really liked pastel colors, cute stuff, unicorns, ponies etc and had some clothes like that....but somewhere there I still loved gothic style, gothic lolita and darkness, so almost all my wardrobe was and unfortunately until now still is black ._.'
3 lata temu byłam naprawdę zafascynowana stylem decora, sweet lolita, hime gyaru i naprawdę lubiłam pastelowe kolory, urocze rzeczy, jednorożce, kucyki itp xD miałam trochę takich ubrań ( niewiele)...ale gdzieś tam pałałam miłością do gotyckiego stylu, uwielbiałam gothic lolity, mrok...no i prawie cała moja garderoba niestety była i właściwie ciągle jest czarna ._.'
I was in secondary school and I was really shy. If someone told me back then to dress like now to school, I would give the "wadafuq-face" and would not do it because I wasn't brave enough. I only dressed like I wanted to on the weekends or when I was with friends.
W czasach gimnazjum byłam naprawdę nieśmiała. Gdyby ktoś mi powiedział wtedy żebym ubierała się do szkoły tak jak teraz, mój wyraz twarzy na pewno powiedziałby "wtf"  i nie zrobiłabym tego gdyż nie byłam wystarczająco odważna. Ubierałam się tak tylko w weekendy, lub gdy byłam ze znajomymi.
I was in 2nd class of secondary school when the love to cute stuff and japanese fashion started...but wouldn't it be weird when out of no where someone would change the style? well..not really, but imagine the shy girl at school with untolerant people that stare at you like at someone worse than the rest, especially when you "stick out" and your fashion is a bit diffirent.
Byłam w 2 klasie gimnazjum kiedy rozwinęła się moja miłość do uroczych, słodkich rzeczy i Japońskiej mody...ale..nie byłoby to dziwne gdyby ktoś tak nagle zmienił styl? cóż...w sumie nie, ale wyobraźcie sobie nieśmiałą dziewczynę w szkole pełnej nietolerancyjnych ludzi który tylko patrzą na Ciebie jak na kogoś gorszego kiedy tylko jakoś się wyróżniasz.
I got rid of the shy part of me when I went to high school, year ago. New school, new people, I didn't know anyone, so they should know me how I am really.
One day I was all in pink, next day a bit gothic style...I started to mix both styles because what could I do? wear same outfits all the time? one outfit, one style? nope xD
Pozbyłam się tej nieśmiałej części mnie kiedy poszłam do liceum. Nowa szkoła, nowi ludzie, nie znałam nikogo, więc wszyscy powinni poznać mnie jaka jestem naprawdę. Jednego dnia byłam cała na różowo, następnego dnia z deka mroczniejszy styl....W końcu zaczęłam łączyć te style, no bo co mogłam robić? nosić ciągle te same outfity? jeden outfit, jeden styl? Nie xD
After a few months I discovered style called "Pastel Goth"...*instant love* when I was already dressing like that and was bleaching my hair to reach the white or platinum color. This is awesome to me because it has both, gothic, creepy, and cute, pastel stuff <3 White hair match pastel goth style too ! this is the style that really matches my personality, wardrobe and my sense of fashion. I realized that I already had some of clothes that match to pastel goth.
Po kilku miesiącach odkryłam styl zwany "Pastel goth"... od razu się w nim zakochałam...właściwie ja się tak już podobnie ubierałam od jakiegoś czasu a nawet już rozjaśniałam włosy aby mieć je białe lub platynowe, ale o istnieniu konkretnej nazwy takiego stylu nie wiedziałam. To jest wspaniałe dla mnie, łączy gotyk z uroczymi pastelowymi rzeczami <3 Białe włosy pasują do pastel goth ! ucieszyło mnie to bardzo c: Ten styl naprawdę pasuje do mojej osobowości, garderoby którą już budowałam jakiś czas, no i do mojego stylu. Dotarło do mnie, że już miałam wiele takich ubrań które pasują do pastel goth.

Pastel goth is my "main style". I wear it almost always. I couldn't say I am true lolita. I wear it only occassionally, but this is one of the styles I built my present style on.
Pastel goth to mój " główny styl". Ubieram się tak prawie zawsze. Nie mogłabym powiedzieć że jestem true lolitą, ubieram się tak tylko czasami, ale jest to styl na którym zbudowałam mój obecny.


What about you? what is your fashion story? ^^
A jaka jest Wasza modowa historia? ^^

 Ayu <3 

10 komentarzy:

  1. Moja modowa historia nie jest zbyt ciekawa.
    Pod koniec podstawówki zafascynowana byłam stylem emo/scene i przez to, kiedy poszłam do gimnazjum zaczęłam od razu się tak ubierać. Ja niestety byłam odważna jeśli chodzi o styl i codziennie chodziłam z natapirowanymi włosami, farbowałam się na czarno, nosiłam kolorowe doczepki, chodziłam najczęściej w ubraniach w kolorze krzykliwego różu w połączeniu z czernią.
    Niestety wiem jak to jest być w szkole pełnej nietolerancyjnych ludzi i ciągle byłam obiektem żartów i dziwnych spojrzeń. Dodatkowo mocny makijaż nie podkreślał mojej urody i moja twarz wyglądała po prostu brzydko.
    W 2 gimnazjum zafascynowałam się Japonią i na początku padło na visual kei przez co zaczęłam jeszcze bardziej wyróżniać się z tłumu ^^
    Później zainteresowałam się stylami takimi jak gyaru, sweet lolita, gothic lolita. Podobało mi się to, ale wydawało mi się, że to nie dla mnie. Jednak raz wpadłam na pomysł, by zrobić sobie loczki i ubrać się bardziej dziewczęco. Pierwszy raz poczułam się naprawdę piękna ^^ Zaczęłam stopniowo wprowadzać zmiany do swojej garderoby, zakładałam częściej sukienki, zaczęłam malować się tak by podkreślać swoją urodę.
    Teraz mój styl nie przypomina już tego sprzed kilku lat, a ludzie z liceum nie wiedzą jak kiedyś wyglądałam. Inspiruję się głównie gyaru i jego odmianami, a także koreańskimi ulzzang, ale czasem ubieram się także w innych stylach. Teraz słyszę wyłącznie miłe słowa na temat swojego wyglądu ^^
    Dobra, pewnie i tak nikt tego nie czytał xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytałam , ciekawa historia. XD ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna historia Ayu aczkolwiek trochę naciągana. Znam cię z gim i podstawówki też. Z tego co pamiętam to przewinęły się też Indie które od kogoś sciagnelas i kupowanie podrubek sari czy innych takich potem nosilas się całkiem przeciętnie i staralas podpasowac wszystkim z mizernym efektem, no i jakoś pod koniec drugiej klasy też of kogoś (bez imion i nazwisk :3) zaczerpnelas Japonię i ta całą udawana fascynacje. Jednak na potrzeby bloga, przyznam ladnie to ujelas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nie ubierałam się tak wtedy..przecież to ujęłam w tekście. Te style mi się podobały ale nie nosiłam się tak. A tak poza tym to Indie od kogoś ściągnęłam?...lol...z bratową się nimi zainteresowałam. Japonią, a właściwie stylem zainteresowałam się dzięki jednej osobie, to prawda (chociaż o samym zainteresowaniu kulturą i krajem tej osoby nic mi nie było wiadomo więc jak mogłam od niej ściągnąć fascynacje Japonią) ale mi się spodobał zupełnie inny styl, hime gyaru.

      Usuń
  4. Nie lepiej z twojego pół pustego konta xd
    Wolę tak bez hejtow potem za nazwiska, bo takie się masowe zdążają jak ktoś złapie bul dupy za szczery komentarz , wybacz :/

    OdpowiedzUsuń
  5. W 33 byłaś inna:(
    Ściąganie od Pauliny spoko rzecz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi~ nie byłam w 33, byłam w 28 ._.

      Usuń
    2. co to za Paulina w ogóle o.O w ogóle jakaś pomyłka XD

      Usuń
  6. I don't have a "fashion story" but I always like reading stuff like this from other bloggers. ^-^ <3 Keep it up, I think pastel goth is really cute and matches you well.

    OdpowiedzUsuń