06.07.2013

DIY: Pastel goth headband

Chciałam taką opaskę od dawna, za każdym razem zachwycałam się nimi ilekroć przeglądałam tumblra o; Najczęściej są one ręcznie robione przez ludzi,którzy je sprzedają przez co są drogie niestety o; Postanowiłam wziąć się w garść i zrobić coś takiego z rzeczy, które aktualnie miałam w domu. Nie jest to profesjonalne wykonanie  z super materiałów ale opaska się dobrze sprawuje ^^

I wanted such headband really long time after I saw it on tumblr or any other pastel goth websites o; They are most of time handmade and cost a lot so....no. I decided to make one ^^ it's not really that hard, it's not professional, from some special materials, it's just from things I've found at home. It looks quite nice, so..that's good ^^

Moje inspiracje/my inspirations:


Things that you need: 
Rzeczy, których potrzebujesz:
-opaska/headband
-ćwieki/studs
-wstążka/ribbon
-klej/glue
this is mine o;



Ayu <3

7 komentarze:

  1. Jest śliczna. O wiele lepiej zrobić ją samemu, bo będzie taka jak sobie wymarzysz no i na pewno zapłacisz o wiele mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c: ano..ja widziałam takie po ok 30 usd więc x_X...tak, zrobienie samemu wychodzi o wiele taniej c:

      Usuń
  2. Nie tylko się oszczędza, ale i ma coś, czego inni nie mają :)

    OdpowiedzUsuń

© ✞♡Himeayumi Versailles♡✞, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena