01

Instagram

17.07.2013

Cute elegant outfit

 This is one of my last outfits, I had it when I was at my grandma's house with my family~
It's very simple, cute but elegant ^^
Jeden z moich ostatnich outfitów. Miałam go kiedy byłam u babci z moją rodziną~
Bardzo prosty outfit, elegancki, ale jednocześnie słodki^^

(skirt: New Yorker, blouse: off brand ,cardigan: Mohito, necklace: gift, shoes: Deichmann) 


My eye makeup from that day was also very delicate. The line was quite thin and on the bottom I used pink eyeshadow, it was a bit dollfie inspired eye makeup.
 Mój makijaż z tamtego dnia był także bardzo delikatny. Kreska była całkiem cienka, na dole oka w kąciku nałożyłam różowy cień. Makijaż oczu był troszeczkę inspirowany lalkami dollfie.


I hope you like it ^^ 
Ayu <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz