01

Instagram

03.06.2013

Summer ootd and gyaru makeup ^^


Here's my saturday's summer outfit ^^ I really have a few of new posts to add, but haven't had a time for 2 weeks ._. too much studying for the end of the school year o;
Mój sobotni outfit~ w ogóle mam kilka postów/outfitów do dodania, ale gomenasai D; nie miałam zbyt wiele czasu gdyż jak to na koniec roku szkolnego trzeba poświęcić trochę czasu na naukę do ostatnich sprawdzianów i popraw o;


(that's very ayu of me, pictures in mirror instead of asking someone to take a picture ._./ to bardzo Ayu, lepiej strzelać zdjęcia outfitów w lustrze zamiast poprosić kogoś ._.)

 
 (wybaczcie mi, ale soczewka się przesunęła odsłaniając mój naturalny kolor oczu o;)

 for the first time I had fake bottom eyelashes o; it's not that comfortable, I think...or maybe I just stick them not that professionally ^^' Po raz pierwszy miałam założone dolne sztuczne rzęsy o; nie uważam ich za wygodne, ale możliwe , że to po prostu moja wina gdyż przyklejałam je pierwszy raz  o;

I hope my  maybe 20th bleaching looks better o; I want to have pure white hair o;
Mam nadzieję, że moje około 20-te rozjaśnianie włosów wyszło w miarę dobrze o;..chciałabym mieć czysto białe włosy o;

I hope you like it ^^ 
Ayu <3

6 komentarzy:

  1. 20te? o___o
    jeju, ja chyba spalę swoje włosy zanim dojdę do bieli. ; __ ;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale intrygujące soczewki .... I aż dziw, że włosy Ci się nie spaliły od rozjaśniania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz cuuudnie <3
    I chcę ci ukraść opaskę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your hair very pretty! I don't do bottom lashes it overpowers my makeup so I don't like them on me.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tymczasowo mam prywatny blog... więc jeśli chcesz go dalej odwiedzać to podaj mi swój adres e-mail a wyślę zaproszenie :)
    jusali8808@wp.pl

    OdpowiedzUsuń