01

Instagram

19.06.2013

Small Haul~


Około 2 tygodnie temu przyszły moje rajstopki i buty, które tata dla mnie zamówił jako prezent ^^ ( nie mam konta i paypala żeby sama zamawiać </3)
Around 2 weeks ago I got my new tights and shoes that my dad ordered for me as a gift ^^ ( I don't; have account and paypal  to order it on my own </3)



Już długi czas szukałam tego typu butów i przeglądając zdjęcia na tumblru zachwycałam się outfitami dziewczyn które mają sneakers na platformie *^*


Wiele osób mnie pytało jak się chodzi w takich butach, powiem szczerze, że to są jedne z wygodniejszych butów jakie posiadam . Wcale nie czuć, że są one na platformie.

Ayu <3

4 komentarze:

  1. Piękne buty. *.*
    Zazdroszczę :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te buty, chciałabym takie *.*
    Niech no tylko znajdę pracę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. O borze sosnowy, gdzie je zamówiłaś? *.*

    OdpowiedzUsuń