01

Instagram

17.05.2013

Outfits/Looks of the week~ (Fairy/Elf ~Harajuku Boy inspired~Elegant Cute)

Here are pictures of 3 my outfits from this week ^^

1. Fairy /Elf inspired look~

well.. clothes weren't so much elf inspired, but makeup was ;P~
 Ubrania nie były za bardzo inspirowane elfim mistycznym stylem, aczkolwiek makeup starałam się, żeby tak właśnie wyglądał ^^''




2. Harajuku Boy inspired~

 I am not only cute stuff loving person xd  I really love visual kei style <3 I tried to look a bit boy-ish xd
(My hair was really messy that day because of this hairstyle and teasing hair to give them this visual kei look o;)
Uwielbiam visual kei, j-rock i te klimaty, serio ^^ trochę dziwnie, jednego dnia nosić coś raczej słodkiego i dziewczęcego a następnego dnia ot tak jak na zdjęciu poniżej~ xD
Chciałam wyglądać z deka jak Gyaruo lub ogólnie jak niektórzy chłopacy których można dostrzec w Japonii~ uwielbiam taki styl *^*



3. Elegant cute~

After a bit rock style, back to cute, girly clothes ^^ and more doll inspired makeup ^^'
Po dniu w ostrzejszym, bardziej rockowym stylu, znów powrót do dziewczęcych ubrań i bardziej " lalkowego" makijażu ^^'

  (proszę, wybaczcie mi te buty odkryte, potem i tak je przebrałam na balerinki zakryte jak stwierdziłam jak okropnie to wygląda o;)


I hope you like it ^^ 
Ayu <3

10 komentarzy:

  1. nie nosi sie rajstop i odkrytych butow -.-'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hai ja wiem, potem i tak przebrałam na balerinki jak stwierdziłam że okropnie to wygląda ;_;

      Usuń
  2. Oww, słodkie. A w drugim wielbie twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne makijaże i stylizacje, najbardziej do gustu przypadła mi pierwsza ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. No stroje świetne, a w drugim najlepiej Ci jakoś tak...moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodko ! Jeja strasznie Ci zazdroszke włosów ;< Co do prezentowanych stylizacji: wszytskie super. Z twoja uroda wszystko wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku :3 Dziękuję bardzo <3333 ale włosów nie ma co zazdrościć bo bardzo zniszczone od rozjaśniania ;_;

      Usuń
  6. Pierwsze dwie stylizacje są prześwietne, chociaż ta ostatnia też jest udana <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie, skąd masz tą opaskę-wianek? Jest cudowna :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. um, kupiłam ją w zeszłym roku w Accessorize ^^

      Usuń