01

Instagram

21.05.2013

Japanese school girl inspired outfit

It's my outfit from saturday, first time I am showing for the first time my self-made sailor fuku collar ^^ I was on my japanese lesson in that outfit :3 I don't know how long I wanted to have Japanese school uniform *^* I had a skirt and sweater close to that style...but didn't have a sailor fuku collar :x I don't have paypal/ebay/bank account to order it online...so....I made it  myself^^ . /
Mój sobotni outfit, byłam w nim na lekcji japońskiego ^^ pierwszy raz pokazuję na blogu marynarski kołnierzyk. Już dawno marzył mi się taki uroczy mundurek szkolny jak noszą dziewczyny w Japonii *^* spódniczkę w takim mniej więcej stylu miałam, sweter miałam, tylko kołnierzyka brak >_>' ...nie wiedziałam gdzie mogę coś takiego kupić (+ mój odwieczny problem- brak konta/ebaya/paypala XP ) więc....uszyłam kołnierzyk sama ^^
 






I hope you like it ^^ 
Ayu <3

11 komentarzy:

  1. Jaki śliczny mundurek ;w;

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy ♥
    Też bym chciała umieć szyć :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci to wyszło :)
    Też nie mam paypala itp, więc przydałaby mi się umiejętność szycia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo c: ale naprawdę nie trzeba mieć nie wiem jakich umiejętności c; łatwo to uszyć ^^'

      Usuń
  4. świetny pomysł z uszyciem takiego kołnierza! pozwól, że podpatrzę od Ciebie ten pomysł ^^

    http://karin-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz cudowny kolor włosów.. c:
    Też nie mam paypala ;__; i nigdy nie moge kupić tego co bym chciała :c


    http://lihtum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrób wpis o kosmetykach <3 a jeszcze lepiej o swoich ulubionych i tych których nie polecasz xd

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten kołnierzyk. zawsze marzyłam o takim mundurku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c: Hai, me too o; może spróbujesz sobie uszyć? :) naprawdę nie jest trudno ;)

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba ten mundurek. Mogłabyś zamieścić post z tutorialem dotyczącym kołnierzyka? :)

    OdpowiedzUsuń