01

Instagram

08.05.2013

Cute hime/ lolita inspired outfit

It's my outfit from yesterday ^^ I was on meeting with Mimi and one more friend that I know from middle school. We were in Coffee Heaven c: As always, I bought Chai Tea latte :3 it was soo good <3

Mój wczorajszy outfit ^^ Byłam na spotkaniu z Mimi i jeszcze jedną koleżanką jeszcze z gimnazjum. Byłyśmy w Coffee Heaven c: Jak zwykle wzięłam moje ulubione Chai Tea Latte c:

(it's the first time taking pictures with my new phone *^* I got it a few days ago c: )
(to pierwsze zdjęcie z nowego telefonu, który dostałam kilka dni temu ^^ )

I think, I've never seen anyone matching cute hime/lolita outfits with creepers shoes o; but I don't really have any cute pair ;_; I hope it doesn't look bad o; and also ,I had my self-decorated Hime Gyaru inspired bag ^^

Nigdy nie widziałam nikogo kto dopasowałby hime/loli outfit z creepersami o; Nie mam żadnych słodkich pasujących butów ;-; Mam nadzieje że nie wygląda to aż tak źle o; Miałam ze sobą torbę którą sama dekorowałam. Raz ją wzięłam do szkoły  z ciężkimi książkami w środku, rączki się naderwały. Przyszycie ich jest ciężkie (materiał jest gruby) więc poddałam się i nie doszyłam tego do końca i jeszcze igłę zostawiłam wbitą w pasek i kiedy zapominałam ze ona tam jest ,to co chwile się na nią nadziałam >_>'

I hope you like it ^^ 

Ayu <3

8 komentarzy:

  1. szkoda, ze nie zalozylas cielistych rajtek + jakiejs pastelowej wstazki do creepersow zamiast sznurowek badz wiecej czarnych dodatkow^^ ale ogolem fajnie to wyglada :d

    polecam wylaczyc weryfikacje obrazkowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie rajstopy podarłam w trakcie zakładania </3 xd ale nie pomyślałam właśnie o takich sznurówkach o: dziękuję za pomysł ^^ na pewno wykorzystam :3

      Usuń
  2. Ale świetna sukienka <3
    gdzie dorwałaś? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję~ :3 na allegro kupiona ^^

      Usuń
    2. allegro jest wspaniałą kopalnią XD

      Usuń
  3. Jak się cieszę, że zaczęłaś pisać także po Polsku :D Angielski był zbyt męczący, nie jestem w nim dobra i zniechęcał mnie do odwiedzin twojego bloga. A tera jest git, oby tak dalej :D
    ~Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj o; będę pisała też po Polsku w takim razie :3
      ~też pozdrawiam ^^ i dziękuję~ <3

      Usuń
  4. Yay o; <3 Dziękuję bardzo <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń