01

Instagram

08.03.2013

Rokku gyaru OOTD

So, today I was in a mood for something in rokku style ^^ I love studs, spikes and such things, I am not only into frills, laces and ribbons (though I love it the most). My wardrobe is full of black clothes that aren't lolita or hime at all :/ but I've discovered pastel goth..so...I've noticed how awesome is mixing cute and rock stuff, lace and leather..it's awesome in my opinion ^^

Dzisiaj miałam ochotę na coś w stylu rokku ^^ Ogólnie kocham słodkie lolicie czy hime koroneczki, falbanki, kokardki, ale jednocześnie uwielbiam ostrzejsze rzeczy jak ćwieki, kolce itp...Kiedyś wcale nie nosiłam jasnych rzeczy, w mojej szafie królowała czerń, i ciągle tak jest ;_; jakiś już czas temu jak odkryłam pastel goth i stwierdziłam, że to jest po prostu styl dla mnie O_O...słodkie i ostre rzeczy naraz.."omg to jest zajebiste"<3 od tamtej pory chętniej zaczęłam mieszać różne style.







 (leather jacket<I've added studs>-Topshop, lace dress- H&M, corset-gift, shoes- Stradivarius, studded hairband- Tally Weijl)

Here is my today's eye makeup ( it's my dark violet contact lenses).


I hope you like it ^^

 xoxo Ayu <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz