01

Instagram

06.03.2013

OOTD

I want to share my today's outfit ^^ it's nothing special though >_>' but I am weird person...so ...yeah.." best" in my opinion outfits, I am too lazy to take picture...but~ when I look not as good as the days before, I think " I can take a picture, why not? lol"....my logic >_> XP

Chciałam pokazać mój dzisiejszy outfit ^^ Nie jest to coś specjalnego w sumie ;_; jak miałam lepsze outfity w poprzednim tygodniu i myślałam, żeby zrobić zdjęcie jakieś i wstawić na bloga to a) nie chce mi się iść do lustra, b) zapomniałam i przypomniało mi się w nocy jak próbowałam zasnąć..FAIL >_>'''.
Moja logika jest dziwna ._. ale co tam XP

I will take some better one next time o;
pictures aren't even edited at all XP

oh ohh.. anddd I have my grey-ish hair back~ (it happened accidentally while, just like always, I wanted to get rid of yellow color in purpose to make my hair white).
aaa, i znów mam moje szarawe włosy ( stało się to zupełnie przypadkowo jak zawsze gdy z wielką nadzieją chciałam uczynić moje włosy platynowe bądź białe, i jak zwykle nic nie wyszło z moich zamiarów XP)


(shirt-Reserved, skirt-Stradivarius, shoes-CCC, flower headband-accessorize, handmade clips on collar)

if you like or don't like my style or you would change something, or suggest, just leave comment ^^


Ayu <3


1 komentarz: