01

Instagram

23.03.2013

Creepers and new OOTD

Here is my last outfit ^^ I've heard that I look a bit like swag or hipster.. lol? in general I love those styles but people know me more as lolita or gyaru ,goth-kei, pastel, (or something like this)so this outfit was a bit "wadafuq Ayu" >_> I don't care xd it was really comfortable,(especially those leggins), much more than lolita dress with corsette xD ( I love it though) XP

Mój ostatni outfit ^^ Usłyszałam, że wyglądam trochę jak swag albo hipster..lol...>_>'' ogólnie uwielbiam te style, ale Ci, którzy widzą mnie codziennie jako lolita, goth kei, gyaru, albo pastel goth byli trochę jak "lol wtf Ayu" >_> trudno~ te ciuchy są na serio wygodne <3 (zwłaszcza te legginsy)..na pewno dużo bardziej niż tona lolicio wyglądającej sukienki z gorsetem(którą i tak kocham)XP

( photography : Aga :D pictures were taken at school >_>''')




and yes, I've finally bought creepers <3 I love them so much !
(on the picture are also eyelashes from H&M..it was sale, only 10 pln so how to not buy it? XP)

I hope you like it ^^ 

Ayu <3
 

6 komentarzy:

  1. Myslalam ze nie masz spodni ._. Moim zdaniem noszenie samych leginsow nie jest fajne. A co do stylizacji to ty zawsze takie smutne te stylizacje masz. Jakbys dodala czarno biala zdjecie i obok oryginalne to nie znalazlabym roznicy XD ja bym widziala do tego takie monce sliwkowe rajstopy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie moja wina, że jak podniosę ręce to i góra bluzki się unosi XD ._. tył był zakryty xd

      Usuń
    2. Hipster czy krasnoludek i tak kocham twój styl !<33
      A co do tego smutku we stylizacjach , to wina jakości zdjęcia!

      Usuń
  2. Whoaaa szczuplutkie nóżki masz ♥
    Faktycznie trochę tak hipsterowsko, ale
    tak bardziej pod pastel goth zajeżdża mimo
    wszystko :P Bardzo dobrze, ci w takich ciuszkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupiłaś te creepersy? :ooo

    OdpowiedzUsuń